کد خبر: ۹۷۵۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی در کشور ما بسیار زیاد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اولین ستاد شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی خراسان جنوبی بر تأمین امنیت فرهنگی جامعه از طریق ارائه محصولات فاخر متنوع و اثرگذار معرفتی تأکید کرد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

 

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اولین ستاد شئون فرهنگی در مناسبات مذهبی خراسان جنوبی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبات فرهنگی برای برنامه‌ریزی مباحث محتوایی و جلوگیری از برخی از انحرافات مراسم و آیین‌های مذهبی شکل‌گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای ارتقای محتوایی مناسبت‌های مذهبی باید همه جهادی پای‌کار باشیم و هم‌افزایی همه‌جانبه داشته باشیم، بیان‌کرد: همان‌طور که در زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح‌شده اولویت‌های ما جهاد تبیین، دشمن‌شناسی، وحدت و همدلی، مهارتورم و دشمن‌شناسی است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: به اعتقاد من زیرساخت‌های امنیت فرهنگی و اعتقادی در کشور ما بسیار زیاد است ولی متولیان و برخی مسئولین ما در مجموعه‌های فرهنگی از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای محتوا سازی استفاده نکرده‌اند.

وی افزود: آیا از مناسبت‌های مذهبی چون محرم، صفر، ایام عید غدیر و... در محتوا سازی و تبلیغ به‌گونه‌ای استفاده کرده‌ایم تا هجمه‌های دشمن در عرصه‌های فرهنگی بی‌اثر شود؟

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان اینکه باید برای رزمایش فرهنگی امنیت آفرین با محتوای غنی برنامه‌ریزی شود، یادآور شد: برنامه‌های عید غدیر سال جاری باید غنی‌تر و مطلوب‌تر از برنامه غدیر سال گذشته باشد.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر اینکه تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی و طراحی مطلوب برای آن نیاز به همدلی و هم‌افزایی و ...دارد، ادامه داد: در حوزه امنیت فیزیکی به‌واسطه تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی مردم احساس آرامش می‌کنند که همین اتفاق باید در حوزه فرهنگ نیز رخ دهد.

وی افزود: در حوزه مسائل فرهنگی با بزرگنمایی رسانه دشمن سیاه نمایی‌هایی شده است و در مسئله فرهنگی‌ای مانند حجاب و عفاف در کنار اینکه به آسیب‌ها توجه و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم باید اتفاقات مثبت را نیز ببینیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار