کد خبر: ۹۷۵۹

برگزاری تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرری

با حضور جمعی از مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان ری، تودیع و معارفه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

برگزاری تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرری

به گزارش سازمان تبلیغات اسلامی تودیع حجت‌الاسلام «علی کنگرلو» و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرری با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد زهرایی» مدیرکل محترم سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران وجمعی ازمسولین شهرستان ری دردفترامام جمعه این شهرستان برگزار شد.

دراین نشست حجت الاسلام «سیدعلی شاهچراغی»، امام جمعه شهرری در سخنانی اظهار داشت: حجت الاسلام کنگرلو قابلیت‌های بسیاری ازخود دردوران ۶ ساله تصدی خود بر اداره تبلیغات اسلامی شهرری نشان دادند و انصافا خوش درخشیدند. ما دراین سال‌ها با سازمان تبلیغات آشنا شدیم.

وی افزود: با توجه به عملکرد و ارتباط خوب در شهرستان مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وستاد اقامه نماز را به ایشان واگذار کردیم.
عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به آغاز دوره مدیریت حجت الاسلام «حامد احمدپوری»، گفت: برای ایشان نیز در مسئولیت جدید آرزوی توفیق داریم؛ و از ایشان می‌خواهم اهتمام بیشتری به جوانان داشته باشند.

دراین نشست حجت الاسلام والمسلمین زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در سخنانی با تجلیل ازخدمات ۳۱ ساله حجت الاسلام کنگرلو گفت: در طول این مدت ایشان با جدیت کامل درهرمسئولیتی که به ایشان واگذارشده ماموریت‌های فرهنگی و تبلیغی را به خوبی انجام داده اند. ما امروز متاسفیم که نمی‌توانیم از وجود ایشان در سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌مند شویم و خوشحال هستیم که شهرستان ری بنادارند از ایشان در سنگر‌های دیگر استفاده کنند.

وی به ماموریت‌های فرهنگی این اداره کل درسال۱۴۰۲اشاره کرد و افزود: توجه به بانوان و نوجوانان ومردمی کردن تبلیغ ازجمله برنامه‌های این نهاد فرهنگی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار