کد خبر: ۹۸۵۵

قبولی ۸۰ درصدی شرکت کنندگان در آزمون حفاظ قرآن

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اعلام نتایج هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر داد و گفت: ۸۰ درصد از حافظان قرآن در اردبیل پذیرفته شدند. ​​
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مقدسی در گفتگو با خبرنگار قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی اظهار کرد: نتایج مرحله اول هجدهمین دوره آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام شد.

وی افزود: از استان اردبیل از بین ۱۱۹ نفر حافظ قرآن شرکت کننده در مرحله اول این آزمون ، تعداد ۸۳ نفر قبول شدند که در بخش برادران ۶ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۳ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۲۱ نفر در رشته ۳۰ جزء و در بخش خواهران ۱۸ نفر در رشته ۱۰ جزء، ۱۱ نفر در رشته ۲۰ جزء و ۲۴ نفر در رشته ۳۰ جزء قرآن پذیرفته شده و به مرحله دوم راه یافتند.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل خاطر نشان کرد: افراد قبول شده در این مرحله، مجاز به شرکت در مرحله دوم هجدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هستند که این آزمون نیز از ۱۵ لغایت ۳۱ تیرماه سال جاری به صورت شفاهی و در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

مقدسی به حضور چشمگیر خواهران و نیز درصد بالای قبولی از بین خواهران شرکت کننده اشاره کرد و افزود: آن‌دسته از حافظانی که بتوانند در آزمون شفاهی حد نصاب های لازم را کسب نمایند موفق به کسب مدارک درجات ۵ ،۴ و۳ خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار