کد خبر: ۱۰۱۲
با انعقاد تفاهم نامه مشترک علمی _ پژوهشی صورت گرفت:

همکاری دانشگاه سوره و « انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران»

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه سوره و انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، روز یک‌شنبه 24 بهمن‌ماه منعقد شد.
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه سوره و انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران، باهدف گسترش همکاری‌های مشترک علمی- پژوهشی و آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی-پژوهشی در روز یک‌شنبه، ۲۴ بهمن ماه منعقد شد.

در این جلسه دکتر «محمدرضا حاجی‌آقا بابایی»، نماینده انجمن علمی هنر و ادبیات تطبیقی ایران؛ دکتر «کاظم نظری»، رئیس دانشکده هنر دانشگاه سوره؛ دکتر «زکیه السادات طباطبایی»، معاون پژوهشی دانشگاه سوره؛ دکتر «زهرا عسلی»، مدیر پژوهش؛ و دکتر «رامتین شهبازی»، معاون پژوهشی دانشکده هنر حضور داشتند.

از جمله موضوعات تفاهم‌نامه می‌توان به «همکاری در طرح‌های تحقیقاتی مشترک و اجرای رویدادهای هنری، علمی و فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین‌المللی»، «همکاری در برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان، استادان و دانشجویان»، «همکاری در خصوص تألیف، ترجمه و انتشار کتاب» و «همکاری در برگزاری مشترک همایش، سخنرانی و سمینار در سطح ملی و بین‌المللی» اشاره کرد.

در این جلسه، سخنرانان به معرفی فعالیت‌های علمی- پژوهشی دو مجموعه، نحوه همکاری و مفاد تفاهم‌نامه پرداختند؛ سپس تفاهم‌نامه میان دکتر محمدرضا حاجی‌آقا بابایی به‌عنوان نماینده انجمن و دکتر زکیه السادات طباطبایی به‌عنوان نماینده دانشگاه سوره امضا شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار