کد خبر: ۱۵۱۴۶
با حضورمدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و سردار دادگر فرماندهی انتظامی گلستان:

اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان گلستان در سال ۱۴۰۳

اولین همایش مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان های گلستان با ارائه گزارش از فعالیت و برنامه های انجام شده در ماه رمضان شروع ودر این نشست مدیران با ارائه برنامه شاخص برای امتداد پویش زندگی با آیه ها بعدازماه رمضان در قالب کارگروه های تخصصی بحث و تبادل نظر نمودند.
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴

اولین نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان گلستان در سال ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اولین همایش مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های گلستان با ارائه گزارش از فعالیت و برنامه‌های انجام شده در ماه رمضان شروع ودر این نشست مدیران با ارائه برنامه شاخص برای امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعدازماه رمضان در قالب کارگروه‌های تخصصی بحث و تبادل نظر نمودند.

این نشست با محوریت ارائه گزارش کار ویژه از ماه مبارک رمضان در خصوص نهضت ملی زندگی با آیه‌ها و همچنین ارائه برنامه‌های شاخص پیش بینی شده در شهرستان‌ها برای امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعد از ماه مبارک در قالب کارگروه‌های تخصصی برگزار شد.

درادامه: فرماندهی نیروی انتظامی گلستان سردارفاضل دادگر که از مهمانان این نشست بود با تشریح طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب در جمع مدیران پرداخت.

سردا دادگربا بیان اینکه: این طرح علاوه بر اینکه الزام قانونی است، درخواست و مطالبه اقشار مختلف مردم از دستگاه‌های متولی از جمله پلیس است و در صورت حمایت ویژه مردم در یک هفته آتی از این طرح، قابلیت امتداد مردمی و امتداد دستاورد‌های آن وجود دارد.  

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ایشان و کارکنان نیروی انتظامی به جهت جدیت در اجرای این طرح تقدیر و قدردانی نمود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین اظهار کرد: با اشاره به امتداد پویش زندگی با آیه‌ها بعد ماه مبارک رمضان و برنامه ریزی سه ساله برای یادگیری و حفظ و فهم ۱۵۰ آیه، از برگزاری جشنواره‌ای ویژه شرکت کنندگان استان گلستانی در این نهضت ملی قرآنی خبر داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار