کد خبر: ۱۰۲۶۴
دبیر مهرواره محله همدل برای روز عید غدیر مطرح کرد

برپایی مهمانی در ۱۰ هزار محله کشور

دبیر مهرواره محله همدل گفت: تلاش می‌کنیم مهمانی عید غدیر در ۱۰ هزار محله به عشق امیرالمومنین علی (ع) به دست مردم و با محوریت مساجد برپا شود.
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

برپايی مهمانی در 10 هزار محله کشوربه گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهرداد جعفری دبیر مهرواره محله همدل، ضمن اشاره به برگزاری طرح «مهمونی محله» همزمان با برگزاری مهمانی غدیر در شهرهای مختلف، گفت: در طرح «مهمونی محله» قرار است، در ۱۰ هزار محله سراسر ایران به عشق امیرالمومنین علی(ع) و جشن غدیر، با  همت مردم و با محوریت مساجد مهمانی‌های بزرگی برپا شود.

وی افزود: در این مهمانی، امام محله‌ها، بانوان فعال مسجدی، بسیجی، جهادی، هیأتی و... تلاش می‌کنند با کمک مردم و با انجام اموری از قبیل اطعام، هدیه اسباب بازی به کودکان، ایستگاه صلواتی و نذری، پخش شیرینی و شربت، برپایی جشن و سرود و مولودی‌خوانی و همچنین گره‌گشایی از مشكلات مردم محله، به عشق علی(ع) عید غدیر را جشن بگیرند.

در طرح «مهمونی محله» علاوه بر برگزاری جشن و مهمانی در محلات، تلاش می‌شود با تولید محتوا درباره الگوی امامت به عنوان آیین حکمرانی اسلام و همچنین آماده‌سازی بسته‌های محتوایی تحت عنوان «ره توشه ولایت» و انتشار آن به همه فعالان فرهنگی و مسجدی جهت ترویج فرهنگ غدیر کمک شود.

دبیر مهرواره محله همدل گفت: ذیل طرح «مهمونی محله» طی فراخوانی با عنوان «به عشق علی» به مردم محلات سراسر ایران ۱۱۰ پیشنهاد و ایده گره‌گشایی داده می‌شود و از آن‌ها خواسته می‌شود، عکس‌هایی از گره‌گشایی‌هایی را که در محله‌شان به عشق علی(ع) در ایام دهه ولایت و امامت انجام شده، برای دبیرخانه مهرواره محله همدل و ستاد برگزاری طرح «مهمونی محله» ارسال کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار