کد خبر: ۱۶۴۳۷
با حضور مدیران قرآنی ؛

نشست مدیران مؤسسات و خانه های قرآن استان زنجان برگزار شد

کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست مدیران موسسات و خانه های قرآن با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  رباب ملایی؛ کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نشست مدیران موسسات و خانه‌های قرآن با حضور حجت الاسلام یوسفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان و حجت الاسلام حسنی سرپرست اداره امور قرآنی در سالن شهید حججی برگزار شد.

ملایی افزود: در این نشست ابتدا حجت الاسلام حسنی از همکاری و فعالیت مراکز در ماه مبارک رمضان و برگزاری برنامه‌های مختلف تقدیر و تشکر کرد و در ادامه در خصوص برنامه‌های ابلاغی سازمان از جمله طرح تدبر در قرآن کریم و همچنین طرح زندگی با آیه‌ها توضیحاتی به حاضران ارائه کرد.

حسنی افزود: طرح زندگی با آیه‌ها در ماه محرم نیز برگزار خواهد شد و آیات شاخص برای این ماه از طرف سازمان دارالقرآن الکریم مشخص و به استان‌ها ابلاغ شده است و کتابچه‌های مخصوص آن بین مراکز قرآنی توزیع خواهد شد.

در ادامه برنامه مدیران مراکز نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌ها و مشکلاتی که در خصوص مراکز قرآنی وجود دارد را بیان و خواستار همکاری اداره تبلیغات جهت رفع این مشکلات شدند.

حجت الاسلام یوسفی مدیر کل تبلیغات اسلامی نیز ضمن تشکر از فعالیت مراکز در خصوص نحوه فعالیت موسسات و خانه‌های قرآنی نکاتی را بیان و رویکرد تاسیس موسسات و خانه‌های قرآنی را برای حاضران تبیین کرد.

در پایان این مراسم نیز از نفرات برتر جشنواره صبغه الله و مراکز فعال در طرح مسطورا با اهدای تندیس و لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار