کد خبر: ۱۰۷۹۲
مدیر خانه قرآنی سراج روستای قلعه جی:

کودکان و نوجوانان روستای قلعه‌جی در کلاس‌های روزانه آموزش قرآن کریم شرکت می‌کنند

رستمی گفت: باتوجه به ایام تابستان و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، خانه قرآن روستای قلعه‌جی برای کودکان روستا کلاس‌های روزانه آموزش قرآن کریم برگزار کرد
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، گشین رستمی مدیر خانه قرآنی سراج روستای قلعه‌جی از توابع شهرستان سروآباد اظهار کرد: خانه قرآن سراج با اجرای کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در طول سال زمینه آموزش قرآئت این کلام الهی را برای اهالی روستا فراهم آورده است.

وی افزود: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، خانه قرآنی روستای قلعه‌جی از توابع شهر سروآباد در تابستان امسال کلاس‌های آموزش قرآن کریم را در رشته روخوانی، روانخوانی و تجوید برای آنها برگزار کرده است.

رستمی تصریح کرد: استقبال کودکان روستا از کلاس‌های آموزش قرآن کریم قابل تقدیر است و دوره‌های آموزشی در این روستا با استفاده از ظرفیت مسجد برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآنی سراج اضافه کرد: برای ایجاد شور و نشاط میان کودکان و نوجوانان روستا این کلاس‌ها در برخی موارد در فضای سبز و محیط باز برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روزانه پنج شیفت کلاس آموزش قرآن کریم برای مخاطبین دختر و پسر بین ۵ تا ۱۵ سال این خانه قرآنی برگزار می‌شود.

وی همچنین با محکوم کردن اهانت افرادی از کشور سوئد به قرآن کریم تصریح کرد: کودکان و نوجوانان مرزدار این روستا با قرآئت دسته جمعی قرآن کریم خشم و انزجار خود را از اهانت‌کنندگان به قرآن اعلام داشتند.

رستمی اذعان داشت: دشمنان در گذشته، روستای قلعه جی را مورد هجمه بمباران شیمیایی قرار می‌دادند به خیال خود این ملت سر ایستادن دارند اما امروز همان جوانان از آن نسل ایستاده و مقاوم اهانت به قرآن کریم را محکوم می‌کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار