کد خبر: ۱۰۸۱۵
مدیر روابط عمومی کتابشهر ایران: 

کتابشهر اردبیل از مراکز فعال در حوزه ترویج کتابخوانی در کشور است

مدیر روابط عمومی کتابشهر ایران، کتابشهر اردبیل را از مراکز فعال در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی در کشور برشمرد و گفت: ارتباط مستمر ادارات تبلیغات اسلامی با کتابشهر راهکار موثر در توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه بویژه در بین نسل جوان است.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کیانوش رضایی در سفر به استان اردبیل در بازدید از کتابشهر اردبیل با ابراز خرسندی از فعالیت مطلوب و شایسته این مجموعه فرهنگی، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی کتابشهر از موسسات موفق تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی با وجود ۲۲ شعبه در سراسر کشور فعالیت می کندکه تا پایان تابستان امسال به ۲۴ مورد ارتقا می یابد.

مدیر روابط عمومی کتابشهر ایران هدف از این سفر را توجه به ماموریت سازمانی در راستای تقویت  ارتباط بین روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی و کتابشهر عنوان و خاطر نشان کرد: در سفر به استان ها بر تحکیم و تقویت روابط بین ادارات تبلیغات اسلامی و مجموعه کتابشهر و نیز استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی تاکید داریم.

وی به وجه تمایز کتابشهر نسبت به سایر مجموعه های فرهنگی در حوزه کتاب اشاره کرد و افزود: کتابشهر مهم ترین مرکز در حوزه کتاب با موضوعات «انقلاب اسلامی» و «دفاع مقدس» و دیگر موضوعات فرهنگی، اجتماعی و علمی است که آثار فاخری از نویسندگان تراز اول کشوری و نویسندگان برتر جوان از انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی، سوره مهر، امیرکبیر و...  در این مراکز فرهنگی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

وجود بیش از ۸۴ هزار عنوان کتاب در ۲۲ شعبه کتابشهر سراسر کشور

رضایی از تجهیز ۲۲ شعبه کتابشهر با ۸۴ هزار و ۳۷۱ عنوان کتاب در کشور خبر داد و گفت: فروشگاه‌های کتابشهر دارای بخش های مختلف ارائه محصول و خدمات کافه کتاب از جمله نشریات، کتاب، نوشت افزار، بازی های فکری، هدایای فرهنگی، و محصولات مروج سبک زندگی ایرانی، اسلامی با دارا بودن ۸۴ هزار و ۳۷۱ عنوان کتاب با موضوعات مختلف در خدمت اقشار مختلف مردم است.

وی کتابشهر را پاتوق فرهنگی شهر عنوان کرد و گفت: کتاب عضو جدایی ناپذیر از فرهنگ بوده و لازمه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ایجاد فضای های فرهنگی در حوزه کتاب و نیز تقویت کتابشهر و شناسایی این مرکز در بین نسل جوان است که این امر با برگزاری برنامه های بازدید دانش آموزان مدارس از این مراکز فرهنگی و معرفی این مجموعه ها در بین نوجوانان، جوانان و طیف های مختلف مردم است.

گفتنی است، در این سفر دو روزه محمد حسن چراغچی معاون امور شعب کتابشهر ایران نیز حضور دارد که در دومین روز از سفر، با حجت الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل دیدار و گفتگو خواهند کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار