کد خبر: ۱۱۶۰۶

راهپیمایی مردم دارالارشاد اردبیل در حمایت از مردم فلسطین

راهپیمایی حمایت از غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی در اردبیل برگزار و اهالی این شهر محو شدن اسرائیل را فریاد زدند. ​​​​​​
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این راهپیمایی که ظهر جمعه در خیابان امام خمینی اردبیل و با شکوه حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه فریاد خشم و انزجار خود را از صهیونیسم و آمریکا سر داده و خواستار همگرایی امت اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین مظلوم شدند.

در این راهپیمایی خروش اردبیلی‌ها با عظمتی با شکوه به تصویر کشیده شد تا بار دیگر مردان و زنان دیار سبلان در حالی که حملات رژیم صهیونیستی را در روزهای اخیر به غزه و کشتار زنان و کودکان بیگناه را محکوم کرده، فریاد نابودی و محو اسرائیل را سر دادند تا بار دیگر حمایت خود را از انتفاضه فلسطین و جبهه مقاومت و استمرار عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی را به رخ بکشند.

اردبیلی‌ها یکصدا «محو اسرائیل» را فریاد زدند

در این راهپیمایی زنان و مردان، دانش‌آموزان و گروه‌های مختلف جامعه در حالی که پلاکاردهایی از مقام معظم رهبری و امام راحل را بر دست داشتند، از نزدیکی زمان موعد محو اسرائیل سخن به میان آورده و به مجامع جهانی اعلام کردند که دست از سکوت مرگبار خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی برداشته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه اعلام کنند.

علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای این استان نیز اهالی مؤمن و متدین بعد از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آماده و در حالی که «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر جنایتکاران عالم» سر می‌دادند، حمایت همه‌جانبه خود را از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین اعلام کردند.

این راهپیمایی با صدور قطعنامه پایانی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به پایان رسید تا بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی کشورمان و استان اردبیل همراهی و حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کنند.

در بیانیه پایانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر وحدت و همگرایی امت اسلامی در مقابله با غده سرطانی اسرائیل، آگاهی و بصیرت بیشتر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حرکت‌های خبیث آمریکا و سران اروپا در دفاع از اسرائیل و محکومیت عملیات طوفان الاقصی را یادآور شده و از همه آزادیخواهان خواستند تا مردم فلسطین را در این روزهای سخت در سرزمین آبا و اجدادی خود تنها نگذارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار