کد خبر: ۱۱۷۸۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

هیئت‌ها پرچمداران ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: هیئات مذهبی پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت (ع) هستند که در همه مناسبت‌ها حضور فعال دارند.
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه در جلسه انتخابات هیئات رئیسه هیئات مذهبی شهرستان سنندج اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی دارای ویژگی خاصی هستند که آنها را از سایر تشکل‌ها جدا می‌سازد و اولین ویژگی‌شان این است که توسط مردمی که علاقه‌مند به اسلام و ائمه‌‌ی طاهرین(ع) هستند، اداره می‌‌شوند و هر چقدر قدر و ارزش یک هیئات در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن در جامعه نیز بیش تر خواهد بود.

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده اعضای هیئات مذهبی است مسئولیتی مهم و توفیقی بزرگ از سوی خداوند است .

هیئات مذهبی پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) هستند

حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد: کار کردن در هیئات مذهبی دارای اجر معنوی فراوان است چرا که شما پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) هستید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی در سالجاری گفت: امسال برنامه‌ها با کمترین مشکلات و با هماهنگی و هم‌افزایی به نحو مطلوب برگزار شد و ان‌شاءلله بتوانیم در همه برنامه های مذهبی با اتحاد، وحدت و مشارکت بیشتر متانسب با شأن اهل بیت خدمتگزاری کنیم.

در ادامه هر یک از حاضرین پیرامون برنامه‌ها و گزارش فعالیت خود در سال گذشته به ایراد سخنانی پرداختند .

گفتنی است، در پایان انتخابات برگزار و عبدالله دهقان با اکثریت رای به عنوان رئیس هیئات مذهبی شهرستان سنندج به مدت یک سال دیگر از سوی اعضای هیئات مذهبی انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار