کد خبر: ۱۱۹۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از تداوم استکبار ستیزی در ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل در غزه، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان استکبار ستیزی را به اثبات می‌رساند.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه‌ای با گرامی داشت روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است که هم با اعلام تنفر از عملکرد گذشته و کنونی آمریکا، به‌خصوص در مسئله فلسطین و غزه و هم زمینه‌ای برای فعال‌تر کردن کشور‌های اسلامی و جهان غرب در متوقف کردن چنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت و یاری رساندن به مردم غزه است.

وی گفت: جوانان ایران اسلامی در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، هویت دینی، خوداتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست با شعار‌های کوبنده و مشت‌های گره خورده، پایه‌های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ‌های کفر انداختند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، افزود: جوانان شجاع ایران اسلامی، با قیام خویش در روز ۱۳ آبان، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. در عصر کنونی نیز با توجه به آن رشادت‌ها و حماسه آفرینی ها، بر دانش آموزان ماست که سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم، چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فریاد انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه است

حجت الاسلام جعفرزاده به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به مقاومت ملت غزه و حماس در برابر وقایع فجیع اشغالگران غاصب، راهپیمایی مردم در ۱۳ آبان امسال حال و هوای دیگری خواهد داشت و امید است امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بار دیگر ملت ایران با شعار‌های کوبنده خود برائت خود را از دشمنان ابراز و اعلام کنند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ما مجموعه بزرگ فرهنگی، تبلیغی و قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن اعلام حضور برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آیان از مردم ولایت مدار و شهید پرور دارالاشاد استان اردبیل دعوت می‌کنیم با توجه به شرایط ویژه امروز ایران در منطقه و جهان جهت مقابله با استکبار جهانی و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار با شکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کنند و رژیم‌های غاصب، جعلی و مستبد جهان را ناکام و ناامید سازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ۱ استان اردبیل با بیان اینکه مراسم گرامی داشت روز ۱۳ آبان در تمامی شهرستان ها، بخش‌ها و مناطق استان اردبیل اجرا می‌شود، افزود: تجمع مردمی در اردبیل با حضور دانش آموزان به همراه خانواده، دانشجویان، مسئولین و اقشار مختلف مردم روز شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح از میدان شریعتی به سمت مصلی امام (ره) برگزار و سپس برنامه‌هایی از قبیل سخنرانی، اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان، ایجاد ایستگاه‌های نقاشی، ایستگاه‌های صلواتی، قرائت بیانیه  به همراه ندای الله اکبر و شعار‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم اسرائیل و حامیان جنایتکارش انجام می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار