کد خبر: ۱۲۰۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

۲۰۰ دانش‌آموز کردستانی در رویداد دختران حاج قاسم شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ۲۰۰ دانش‌آموز کردستانی به منظور مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی، معرفتی، دانشی و مهارتی در رویداد دختران حاج قاسم شرکت کردند.
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج با حضور ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد به مدت سه روز از عصر چهارشنبه آغاز و تا امروز در سنندج ادامه یافت، افزود: این رویداد در چهار بخش دانشی و بینشی، رشد معرفتی، رشد مهارتی و فعالیتی در سنندج برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: دانش‌آموزان در راستای بخش‌های یاد شده مباحث اعتقادی، انقلابی، جهاد تبیین، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، آشنایی با قرآن کریم و نقش‌آفرینی در خانه و خانواده را می‌آموزند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: رویداد دختران حاج قاسم از سال گذشته در کشور آغاز بکار کرد و امسال در قالب اردوهای مختلف این دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف آموزش می‌بییند.

وی اضافه کرد: این دوره‌ها در طول سال ادامه خواهد یافت و به صورت مجازی برای دانش‌آموزان انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: همچنین به زودی رویداد پسران نوآوین نیز ویژه دانش‌آموزان پسر در سنندج برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار