کد خبر: ۱۲۱۹۹
حجت الاسلام ملکی,

بازاندیشی در سیره رفتاری حضرت زهرا«س»، کنشگری بانوان در جامعه را قوت می بخشد

نشست هم اندیشی بانوان تأثیر گذار تشکل‌های دینی شهرستان خرم دره با حضور حجت الاسلام ملکی و سرکار خانم مولایی مسئول نهضت پیشرفت بانوان شهرستان خرم دره و بانوان تأثیر گذار تشکل‌های دینی با محوریت برنامه‌های ایام فاطمیه و نقش برگزار شد.
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت ؛ حجت الاسلام ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره در این نشست گفت : بازاندیشی در سیره رفتاری حضرت زهرا«س»، کنشگری بانوان در جامعه را قوت می بخشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمدره افزود : زنان در جهت تأثیر گذاری و تأثیر پذیری جایگاه تعیین کننده ای در تعالی جامعه دارند. و البته این حضور به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید لطافت و عواطف زنانه را با عزت مجاهدانه و وقار و متانت درهم آمیزد تا این نقش مهم به درستی انجام گیرد .

وی در ادامه گفت: باور ما این است که ایفای کامل، همه جانبه و هوشمندانه نقش دختری، همسری و مادری، خود گام بسیار بلندی در ایجاد اجتماعی سالم آرام امن و صمیمی است اما تکمیل این عملکرد به حضور و فعالیت سازنده و مبتنی بر اصول و ارزش ها از سوی بانوان در امور اجتماعی بستگی دارد.

در ادامه سرکار خانم مولایی مسئول پیشرفت نهضت بانوان با اشاره به فعالیت‌های بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی گفت: یکی از اصلی ترین کنش‌گری بانوان روایتگری است که این امر سبب پیشرفت حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار