کد خبر: ۱۲۲۴۲

فراخوان سومین «جشنواره سراسری وفا» در اردبیل

معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: سومین «جشنواره سراسری وفا» از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در اردبیل برگزار می‌شود.
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جاوید رخشانی در مصاحبه‌ای گفت: با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت ابالفضل العباس (ع) و به منظور جذابیت بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در توسعه تعالیم و آموزه‌های اهل بیت (ع)، سومین «جشنواره سراسری وفا» دراستان اردبیل اجرا می‌شود.

معاون اداری، مالی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و ولایت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و ادارات و نهاد‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و افزود: شرکت کنندگان می‌توانند ابعاد شخیصیتی حضرت اباالفضل العباس (ع) را در بخش هنری در موضوعات مولودخوانی، نقاشی و تصویرگری، فیلم کوتاه، خوشنویسی، گرافیک و عکاسی و در بخش فرهنگی و ادبی در موضوعات مدیحه سرایی، شعر، داستان کوتاه، نمایشنامه و فیلمنامه، دلنوشته و خاطره نویسی تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رخشانی فضای مجازی  و دیجیتال را از دیگر بخش‌های این جشنواره عنوان کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند با طراحی و تولید نرم افزار در قالب اپلیکیشن‌های موبایل و تحت وب، تولید محتوا در قالب پادکست، اینفوگرافی و موشن گرافی و نیز انتشار محتوا در قالب وبلاگ، کانال، صفحات شبکه‌های اجتماعی در «جشنواره سراسری وفا» شرکت کنند.

وی افزود: عموم برادران و خواهران علاقمند برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ آثار خود را به آدرس vafa۳-ard@ در ایتا، اینستاگرام و ایمیل ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۴۵۳۱۷۴۵۳۸۹ تماس حاصل کنند.

معاون اداری تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: «جشنواره سراسری وفا» ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار و از صاحبان آثار برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.

گفتنی است، سومین «جشنواره سراسری وفا» با همکاری دانشگاه آزاد، اداره کل تبلیغات اسلامی، سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما، دانشگاه محقق اردبیلی، استانداری، اوقاف و امور خیریه، شورای هیئات مذهبی، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، بنیاد نهج البلاغه و کانون مهدویت استان اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظر