کد خبر: ۱۲۳۷۶
در کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و جوانی جمعیت سقز عنوان شد:

دشمنان اسلام دنبال ترویج افکار مسموم علیه زنان هستند

رقیه بخشی مبلغه و فعال فرهنگی عنوان کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال فاصله‌گرفتن زنان از اسلام و ترویج افکار مسموم علیه این قشر هستند، لذا با توجه به گستردگی ابعاد مختلف زندگی، توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی بر اساس مبانی دینی یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی و جوانی جمعیت با رویکرد‌های صیانت، پویایی و جوانی جمعیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و… با سخنرانی سرکار خانم رقیه بخشی مبلغه و فعال فرهنگی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز برگزار شد.

رقیه بخشی هدف از برگزاری این کارگاه را کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری همدیگر عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان با ترفند‌های مختلف به دنبال فاصله‌گرفتن زنان از اسلام و ترویج افکار مسموم علیه این قشر هستند، لذا با توجه به گستردگی ابعاد مختلف زندگی، توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی براساس مبانی دینی یکی از نیاز‌های اصلی خانواده‌ها است.

وی افزود: مهمترین شاخص‌های سبک زندگی اسلامی جهان بینی الهی یعنی خدامحور بودن تمامی جهات زندگی، شاکر و سپاسگزار بودن، نتیجه‌ای که بدست می‌آید رضایت الهی، تقویت عمل، الگوی فرزندان شدن، مثبت اندیشی، دیدن نقاط قوت و عملکرد خوب، تشویق قوت‌ها و در کنار آن کمک به حل مشکلات و تقویت ضعف ها، تحسین کردن (انرژی مثبت می‌دهد، شادی آفرین است، نفوذ در قلب، تقویت و تکرار عمل مورد تحسین قرار گرفته شده) می‌توان اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رستمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اظهار داشت: خانواده اجتماع کوچکی است که اگر سبک زندگی اسلامی و درستی داشته باشیم، می‌توانیم در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایستادگی کنیم.

وی گفت: تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری، ترغیب جوانان به ازدواج، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی از راهکار‌های مهم در بهبود هرم جمعیتی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار