کد خبر: ۱۲۳۷۸

جوانان موتور محرک جامعه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: یقیناً جوانان موتور محرک جامعه ما هستند و بر همین اساس باید در سطح مساجد نیز از ظرفیت جوانان استفاده شود.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در بازدید از کانون فرهنگی محبان نبی اکرم (ص) با ماموستا مختار فرجی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام محمدخواه در راستای حضور جوانان در کانون‌ها و مساجد اظهار داشت: جوانان سرمایه‌های اصلی جامعه و موتور محرک آن هستند که باید به این ظرفیت بزرگ اجتماعی توجه ویژه داشت.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی تبلیغی با هدف بهبود و ارتقا هر چه بیشتر و بهتر سطح رشد اجتماعی و فرهنگی جوانان و بهبود ساختار فرهنگی و اجتماعی آنان و همچنین دستیابی به فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی بنیان نهاده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج عنوان کرد: مسئولین کانون‌های فرهنگی باید در جهت نهادینه شدن فرهنگ دینی و ترغیب نوجوانان و جوانان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در جامعه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی باید سنگری برای جهاد تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشند.

در ادامه ماموستا مختار فرجی، مسئول کانون محبان نبی اکرم (ص) اظهار داشت: در این کانون فعالیت‌های فرهنگی قرآنی، مذهبی اجتماعی در حال اجراء است.

وی افزود: از سوی کانون بسیج خواهران در مسجد جامع در طول هفته حدود ۲۰۰ نفر شرکت کننده در قالب کلاس بصیرت افزایی و مسائل روز برگزار می‌شود.

فرجی بر همکاری تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ و گسترش فرهنگ روح‌بخش دین مبین اسلام و تاکید داشتن بر آرمان‌ها و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را اهداف کانون‌های فرهنگی تبلیغی عنوان کرد.

وی افزود: انتظاری که از دستگاه‌های متولی در سطح کشوری وجود دارد این است که در زمینه حمایت از کانون‌ها توجه بیشتری شود تا کانون‌ها بتوانند با روحیه و انگیزه بهتری به کار‌های فرهنگی اقدام کنند.

وی هدف از فعالیت در مسجد را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، اتحاد، انسجام و ایجاد اخوت و برادری است.

گفتنی است کانون فرهنگی محبان نبی اکرم (ص) حدود سه سال در سطح شهرستان سنندج در حال فعالیت در مسجد جامع است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار