کد خبر: ۱۲۳۹۸
حجت الاسلام شجاعی :

رویداد «نوآوین» به دنبال تربیت آوینی‌های آینده نظام است

رویداد رسانه‌ای نوآوین ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادیا و مسئولان شهرستانی و مدیران بنیاد ملی نوجوان در ابهر آغاز شد.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شجاعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر در افتتاحیه رویداد نوآین در شهرستان ابهر گفت:این رویداد مخصوص نوجوانان پسر است و رونمایی این حرکت تربیتی که نه به صورت مقطعی بلکه بستر تربیت متفاوتی برای کنشگران نوجوان است.

وی گفت: در این رویدادرسانه‌ای آموزش، مهارت و رقابت برای نوجوانان شرکت کننده اتفاق می‌افتد ضمن اینکه کارگروه‌های تخصصی رسانه‌ای نیز تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر افزود: دانش آموزان می‌توانند معضلات منطقه و استان خود را شناسایی و با ابزار هنر و رسانه به بیان مطالبات مردم منطقه و راهکار‌های رفع این مشکلات بپردازند.

حجت الاسلام شجاعی ابراز داشت: این اردو‌ها علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش کرد استعداد‌ها و توانمندی‌های نوجوانان را به آن‌ها نشان دهد.

شجاعی در ادامه گفت: رویداد نوآوین در شهرستان ابهر با حضور بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان کنشگر به مدت سه روز در ابهر در حال برگزاری می‌باشد و گروه‌های برتر به رویداد استانی راه پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار