کد خبر: ۱۲۴۴۸
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل خبر داد:

ثبت ۱۵۲ انجمن اسلامی در استان اردبیل/برنامه های تبیین محور در اولویت است

بهرام دژبرد گفت: ۱۵۲ انجمن اسلامی با برنامه‌های تبیین محور در استان اردبیل ثبت شده است.
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهرام دژبرد رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در دیدار با استاندار اردبیل در سخنانی در خصوص مستندات تشکیل انجمن‌های اسلامی  و همچنین وظایف، کارکرد و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی انجمن‌ها و برخی مشکلات به ارائه گزارش پرداخت.

وی از ثبت ۱۵۲ انجمن اسلامی در استان اردبیل خبر داد و افزود: در سطح استان اردبیل تعداد ۵۴ انجمن اسلامی در حیطه کارگری، کارمندی، محلات، اصناف و بازاریان احیا شده و ۴۶ انجمن در اجرای منویات مقام معظم رهبری به فعالیت خویش ادامه می‌دهند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل از آمادگی خود برای همکاری با نهاد‌های مختلف در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: بصیرت افزایی و برنامه‌های تبیین محور در اولویت فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل است.

در ادامه محمودی رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های گسترده این انجمن پرداخت و گفت: فعالیت‌ها در حیطه فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و عمرانی بازار از برنامه‌های انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل است.

وی افزود: همکاری‌های گسترده با معاونت‌های استانداری، فرمانداری، اماکن، اداره برق، دارایی، اتوبوس رانی، تاکسیرانی، بسیج اصناف و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و همچنین فعالیت در زمینه مراسمات مختلف مذهبی از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

محمودی در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های حضرت آیت الله عاملی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: انجمن اسلامی اصناف و بازاریان همواره در خط مقدم جهاد تبیین در اجرای منویات مقام معظم رهبری به فعالیت خویش ادامه داده و در مورد حل  مسائل و مطالبات اصناف و بازاریان تلاش می‌کند.

در این دیدار سید حامد عاملی استاندار اردبیل در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های شایسته اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل، از اعضای این اتحادیه خواست با همت و توان مضاعف به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
 
 استاندار اردبیل بر حمایت از اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اجرای اقدامات لازم در راستای همکاری فرمانداری و ادارات استان با ابن اتحادیه قول مساعد داد.

عاملی تاکید کرد: بایستی جلسات مستمر اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در محل استانداری در راستای تسهیل امور و پیشرفت فعالیت‌ها برگزار شود.

در پایان این دیدار، دادمان عضو مرکزی انجمن اسلامی و معتمد بازار در مورد مشکلات بازاریان گزارشی ارائه داده و از حمایت‌های استاندار تقدیر کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار