مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

جوانی جمعیت و خانواده لازمه توسعه در ابعاد مختلف است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه در ابتدای کارگاه آموزشی جوانی جمعیت و خانواده که در محل آبشار یاسوج برگزار شد،گفت:جوانی جمعیت و خانواده لازمه توسعه در همه ابعاد است.
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری در سخنانی با  اشاره به  نقش مثبت جوانی جمعیت بر پیشرفت هر کشور و حکومتی اظهار داشت: در جامعه‌های توسعه یافته  همیشه جوانی جمعیت مطلوب بوده و به این نکته توجه ویژه داشته اند چرا که  رسیدن جامعه پیر و فرسوده به پیشرفت امری ناپایدار و بعید می‌باشد.

وی افزود: توجه به این مقوله و فراهم نمودن سازکار جوانی جمعیت  توسط دستگاه‌های ذی ربط و مشارکت دیگر دستگاه‌ها  جهت ترغیب مردم در  کشور امری کاملا ضروری است و بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد، هرگاه قصدی باشد کشوری را خلع سلاح نمایند و راه توسعه را بر او ببندند، بحث کنترل جمعیت  و شعار دروغین زندگی بهتر با فرزند کمتر را مطرح می‌کنند و به خورد مردم می‌دهند در صورتیکه این کار توطئه‌ای سازمان یافته و طراحی شده می‌باشد.

افتخاری  با استناد به ایده‌های برخی نظریه پردازان بدخواه غربی در خصوص کنترل جمعیت ایران گفت: دشمنان و بدخواهان که در جنگ نظامی  نمی‌توانند هماورد ایران شوند، گفته اند: لازم نیست با ایران وارد جنگ شویم و حمله نظامی کنیم به شرطی که بتوانیم جمعیت ایران را کنترل کنیم و از جامعه جوان و بانشاط دور نماییم  چرا که در آن زمان نیروی جوانی ندارند که بتوانند از کشور خود دفاع کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار