کد خبر: ۱۲۵۱۱
رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی:

جوانان و نوجوانان نقش مهمی در جامعه برعهده دارند

رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جوانان و نوجوانان از جایگاه بسیار بالا و مهمی در جامعه برخوردار و باید به این قشر بیشتر توجه کرد.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

جوانان و نوجوانان نقش مهمی در جامعه برعهده دارند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حجت‌الاسلام حامد تقدیری، پیش از ظهر سه شنبه در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت که با حضور جوانان و نوجوانان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد اظهار داشت: حرکتی درست و مثبت است که در مسیر خداروند باشد و وقتی شما جوانان و نوجوانان با خدا معامله کنید تمام مسیر شما به پیروزی ختم خواهد شد.

وی افزود: وقتی که با خداوند معامله بکنیم حتی در امر ازدواج و یا شغل این یک پیروزی محسوب می‌شود حتی اگر در این مسیر با مشکلاتی موجه شویم.

حجت الاسلام تقدیری گفت: زمانی که جوانان و نوجوانان فعالیت‌های دینی و فرهنگی و جهادی انجام می‌دهند و در مسیر خداوند قرار دارند در آینده  فردی دغدغه‌مند جهادی می‌شوند و حضوردر این مسیر یک برکت و پیروزی است.

وی اعلام کرد: ما در مسیر حرکت و عزم  قرار داریم و بودن در این مسیر مهم است که باعث می‌شود امروز شما نوجوانان در این قرارگاه بهشتیان حضور داشته باشید و با عزم خود می‌توانید در مسیر اعتلای ایران اسلامی حرکت کنید.

رئیس بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ما سعی داریم در بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی عرصه‌ها را برای نوجوانان باز کنیم و دسترسی آن‌ها را به این عرصه‌ها آسان‌تر سازیم.

وی بر لزوم انجام کار فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: حرکت جوانان و نوجوانان باید با برکت انجام شود وحرکتی باعث می‌شود که با برکت شود که با راهکار فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: امروز ما در جنگ روایت‌ها قرار داریم دشمنان با ایجاد جنگ روایت‌ها سعی دارند جوانان و نوجوانان را منحرف کنند و ذهن این افراد از مسیر درست خود دور کنند.

حجت الاسلام تقدیری ابراز داشت: انقلاب اسلامی با برکت حضور زنان بود که شکل گرفت واین بانوان با روایت‌های خود توانسته اند این انقلاب به پیروزی برسانند.

وی تصریح کرد: در استان کردستان زنان غیور بسیاری داریم که به شهادت نیز رسیدند و و از کیان اسلامی دفاع کردند و روایتگران بسیار خوبی بودند.

وی به مسئله جنگ اسرایل و فلسطین نیز اشاره کرد و اظهار داشت: جنگ امروز جنگ بین انسانیت است؛ در جریان جنگ اسراییل هیچ انسانیتی وجود ندارد و این یک جنگ حق در برابر باطل است.

حجت الاسلام تقدیری خاطر نشان کرد: شما جوانان و نوجوانان باید بدانید روایتگر چه چیزی باشید؛ روایت یک خبر و یک مطلب نیست و این مسیر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر