کد خبر: ۱۲۵۳۱
اردبیل| حجت الاسلام محمدیان:

امامان محله پرچمدار روايت گری در جهاد تبیین هستند

رئیس بنیاد هدایت کشور گفت: امامان محله در عرصه جهاد تبیین با روايت گری حقایق پرچمدار تبلیغ اسلام ناب هستند.​​​​​​
۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدناصر میر محمدیان در سفر دو روزه به استان اردبیل با مدیر کل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

وی در جلسه هم اندیشی با محوریت"امامان محله و مساجد" در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل در سخنانی به رسالت اصلی روحانیون در روشنگری و امید آفرینی در جامعه اشاره و بر ضرورت توانمندسازی آنان منطبق با آموزش‌های نوین تبلیغی تاکید کرد.

وی توجه به جهاد تبیین را از محور‌های اصلی تقویت فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: ایجاد انگیزه و امید، تعیین راهبرد، محتواسازی و تعیین قالب تبیین و تبلیغ دینی از محور‌های اساسی در موفقیت در امر جهاد تبیین است.

رئیس بنیاد هدایت کشور روایت گری حقایق در مقابل توطئه‌های رسانه‌ای دشمن را از وظایف مبلغین عنوان کرد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای ناامیدی و خسته کردن مردم از جامعه و زندگی خانوادگی و اجتماعی استفاده می‌کند که باید با روایت گری پیشرفت‌ها امید آفرینی را در اولویت قرار داد.

حجت الاسلام میرمحمدیان به اهمیت "نشر خوبی‌ها" در جامعه اشاره کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با اجرای عملیات‌های فرهنگی مختلف از جمله "مهرواره بانور"، "نشرخوبی‌ها" و "محله همدل" کنشگری اجتماعی و فرهنگی افراد جامعه را تقویت بخشیده و همدلی و هم افزایی را در بین مردم استحکام می‌بخشد.

رئیس بنیاد هدایت کشور افزود: روسای ادارات باید در تعامل با امامان محله و ارتباط مستمر و موثر با مساجد، محلات را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، قرآنی، کمک به نیازمندان، انفاق، اشتغال و کارآفرینی  همراهی کنند.

در ادامه حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در امر تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی خلق معنای جدید و تولید محتوای اثربخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: روحانیون و فعالان عرصه فرهنگ دینی استان اردبیل همواره از طرح‌های پر محتوا استقبال کرده و به نحو احسن در راستای تولید گفتمان برتر همکاری می‌کنند.

در این جلسه هر یک از روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه استان اردبیل به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های خود در زمینه مساجد و امامان محله بیان کرده و نظرات خود را در خصوص تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی ارائه دادند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار