کد خبر: ۱۲۶۱۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران:

راز ماندگاری هر ملت حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی با بیان اینکه الگوبرداری از سیره فاطمی در جامعه امروز ضروری است، عنوان کرد: راز ماندگاری هر ملت، حرکت در مسیر قرآن و اهل بیت (ع) است.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هیئت عاشقان ثارالله شهرستان کامیاران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در این مراسم به عنوان سخنران، از تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت صدیقه طاهره (س) پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم حفظ آموزه‌ها و سفارش‌های آن حضرت به اهمیت بهره‌گیری از قرآن و عترت پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: تبیین راهکار‌های قرآن و عترت برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در جامعه یک امر ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با بیان اینکه هر فرد، قوم یا ملتی اگر بخواهد ماندگار و مانا شود راهی جز حرکت در مسیر قرآن‌کریم و اهل بیت (ع) ندارد، تصریح کرد: گشایش در همه امور و کارها، مرهون پیروی از آموزه‌های قرآن کریم و عترت رسول الله (ص) در همه ابعاد زندگی بشر است.

حجت الاسلام دهقانی درمورد شخصیت برجسته و مهم حضرت زهرا (س) نیز به ارائه نکاتی پرداخت و بر ضرورت الگوبرداری از سیره فاطمی در جامعه امروز نیز تاکید کرد.

در این مراسم قیسوندی، ذاکر اهل بیت (علیهم السلام) به ذکر مصیبت و مرثیه سرایی پرداخت و حاضران با سینه زنی و نوحه خوانی، در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشک ماتم ریختند.

در پایان این مراسم که به همت هیئت عاشقان ثارالله برگزار شده بود، با طعام نذری از سوگواران پذیرایی شد.

ارسال نظر