کد خبر: ۱۲۸۲۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران:

همکاری مرکز بزرگ اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی افزایش می یابد

در جریان دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با مدیر مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان بر توسعه و تقویت همکاری های این دو سازمان فرهنگی و دینی در سطح شهرستان تاکید شد.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران با حضور در اداره مرکز بزرگ اسلامی شهرستان با حجت الاسلام سبحانی رئیس اداره مرکز بزرگ اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار زمینه‌های همکاری در اداره در مسائل و موضوعات فرهنگی و دینی و اجتماعی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام سبحانی اظهار داشت: مرکز بزرگ اسلامی و تبلیغات اسلامی می‌توانند همکاری و هم‌افزایی‌های خوبی در برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی و اجتماعی در شهرستان داشته باشند.

حجت الاسلام دهقانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز با اعلام آمادگی جهت مشارکت و همکاری در راستای اهداف فرهنگی و دینی دو اداره گفت: در شرایط فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امروز جامعه، تک صدایی یک اداره راه به جایی نمی‌برد و ما باید امکانات و ظرفیت‌های ادارات هم سو را با هم تلفیق و با انجام کار‌ها و فعالیت‌های مشارکتی فرهنگی گامی در راستای ارتقای فکری و فرهنگی و اجتماعی جامعه خویش برداریم.

ارسال نظر