کد خبر: ۱۲۸۳۶
حجت‌الاسلام محمد خواه:

مکتب شهادت از متعالی‌ترین آموزه‌های راه سعادت است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: مکتب شهادت متعالی‌ترین آموزه‌ها را برای رهروان راه سعادت ارائه می‌نماید.
۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مراسم  یادواره شهدای مدافعان امنیت و آیین تجلیل از خانواده معزز شهید آذربار اظهار داشت: راه شناخت این آموزه‌های شهیدان، مطالعه سیره عملی و وصیتنامه آنان است که امام راحل نیز بر مطالعه همراه با تفکر در این وصیتنامه‌ها توصیه و تاکید فرمودند.

وی افزود: برگزاری محافل و مجالس یادبود شهدا به جهت نیاز ما به این مجالس است چرا که شهدا همیشه روشنگر راه سعادت و کمال حقیقی و نورانی بخش محفل بشریت هستند.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: امروز دشمن به جهت تاثیر گذاری آرمان شهید و مکتب شهادت، تمام تلاش و توان خود را برای کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت از فرهنگ نامه فکری و عقیدتی جوامع مسلمان به کار بسته است و ازجمله اقدامات مقابله‌ای اهتمام به مجالس یادبود شهدا و معرفی این ستارگان پر فروغ به نسل نو جامعه است و ارزش این کار کمتر از خود شهادت نیست.

وی شهید رضا آذربار را الگوی بارز تکلیف گرایی، وظیفه شناسی و ایمان دینی و بصیرت انقلابی دانست و اظهار کرد: تا زمانی که ما با پیروی از این شهدای عزیز، متصف به این صفات باشیم نقشه‌های دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد.

ارسال نظر