کد خبر: ۱۳۰۳۸
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران؛

نشست بانوان کنشگر عرصه جهاد تبیین طرح مهرواره بانور ۲ در چالوس برگزار شد

نشست بانوان کنشگر عرصه جهاد تبیین طرح مهرواره بانور ۲ در چالوس با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه یکشنبه در دومین مهرواره بانور در چالوس با بیان اینکه در عصر آخر زمان به سر می‌بریم، افزود: یکی از نکات لازم به یادآوری است اینکه در کجای کار زمینه ظهور نقش آفرینی می‌کنیم.

وی با عنوان اینکه عصر و زمانه ما مهم و بزرگ است، افزود: در حال حاضر در نبرد تمدنی حضور داریم که تمام کفر برابر دنیای اسلام ایستاده است و دنیای غرب با نهاد‌های خبری به میدان آمده است تا اسلام هراسی ایجاد کند.

وی با اظهار اینکه دشمن می‌خواهد تنها حکومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را با براندازی و تغییرات اجتماعی ضربه زند، به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: در این حماسه طومار فتنه گران پیچیده شده است.

حجت الاسلام شریف تبار تغییر در سبک زندگی، آداب و رسوم، پوشش و ... را از تلاش‌های دشمن در نبرد سنگین و سخت یاد کرد و افزود: کانون اصلی حملات دشمن را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر سرمایه گذاری روی بانوان و کودکان در جامعه تصریح کرد: دشمن در تلاش است در نبرد تمدنی انسان ساز و معمار بودن را از زنان و خانواده بگیرند.

وی تصریح کرد: منتظران واقعی ناامید نمی‌شوند و به فرمایش مقام معظم رهبری، ریشه‌ای‌ترین جهاد در جامعه، امیدآفرینی است.

وی با عنوان این مجاهد میدان جهاد تبیین همانند شمع است، ادامه داد: یکی از سنت‌های الهی خداوند در قرآن، همراهی با اولیای الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مهرواره بانور اشاره و اضافه کرد: این مهرواره نقطه شروع و ایجاد انگیزه و نوعی رقابت مومنانه است و باید دید هر بانویی در میدان جهاد تبیین چه تلاشی می‌کند.

حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: دشمن امروز مدل‌های غربی منسوخ شده را در حال ترویج دادن است در حالی که بانوان می‌توانند نهضت عظیمی در جامعه ایجاد کنند و به فرمایش مقام معظم رهبری می‌توانند انگیزه ساز حضور مردان در انتخابات و میدان‌های مختلفی باشند.

وی بر لزوم جهاد تبیین در موضوعات مختلف تاکید کرد و گفت: مهرواره بانور کنش مومنانه است و مخصوص به قشر خاصی نیست و همه اقشار بانوان را دربرمی گیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار