کد خبر: ۱۳۳۹۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار است، گفت: رسیدن به وحدت پایدار و اثرگذار دارای شرط اساسی وحدت است.
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت دختران گیلان که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا، اظهار کرد: این آیه باید در زندگی مومنانه افراد بار‌ها تکرار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای خداوند متعال اهمیت دارد که اهل ایمان متفرق نباشند، تصریح کرد: اهل ایمان باید برای تحقق حاکمیت الهی اثرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی‌ها علاقه دارند در تقابل با حرکت‌های دشمن حرکت می‌کنند، افزود: عمده نظام تربیتی دختران انقلاب اسلامی بر اساس حوزه‌های الهی است.

مهدوی خاطرنشان کرد: هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار است.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به وحدت پایدار و اثرگذار دارای شرط اساسی وحدت است، اضافه کرد: راهبرد اصلی در بسیاری از جلساتی که برای رسیدن به وحدت عمل برگزار می‌شود به فراموش سپرده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه زن از نگاه شریعت و دین ما بهشت‌ساز است، اظهار کرد: زنان از این موضوع غافل هستند که دارای چه جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی در پایان افزود: اهل ایمان باید در این فکر باشند که در کنار هم بودن‌شان دارای برکت است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار