کد خبر: ۱۳۴۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اگر بتوانیم رسالت زینبی را یادآور شویم دشمن در جنگ رسانه‌ای شکست خواهد خورد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه به حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به مواضع گروهک‌های تروریستی، گفت: حمله موشکی امروز نشان داد که نظام اسلامی می‌تواند قاطعانه جلوی ابرقدرت‌ها و مزدوران آن‌ها بایستد.
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

دشمنان در جنگ نظامی علیه کشور شکست خوردند،اگر بتوانیم رسالت زینبی را یادآور شویم دشمن در جنگ رسانه‌ای هم شکست خواهد خوردبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در نشست «رسالت زینبی در جنگ روایت‌ها» که در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد با اشاره به رسالت بانوان در جنگ روایت‌ها، اظهار کرد: حضور رسانه‌ای اهل ایمان در طول تاریخ همواره دارای اهمیت بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تلفن همراه ابزار رسانه‌ای جبهه حق در برابر فرهنگ شیطانی است، تصریح کرد: اصل روایت‌گری در جنگ رسانه‌ای بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به مواضع گروهک‌های تروریستی، افزود: به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌هایی در جبهه حق و مقاومت علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن هستیم.

مهدوی ادامه داد: حمله موشکی امروز نشان داد که نظام اسلامی می‌تواند قاطعانه جلوی ابرقدرت‌ها و مزدوران آن‌ها بایستد.

وی خاطرنشان کرد: این خبر خوش باید خوب روایت شود تا قدرت جبهه اسلام بیش از پیش نمایان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی امت رسول‌الله (ص) تمدن‌سازی است، اضافه کرد: یکی از آموزه‌های الهی توجه اهل ایمان به قصه حضور آن‌ها در جنگ روایت‌ها است.

وی اظهار کرد: ما با استفاده از شبکه‌های اجتماعی در برابر اغفال، نا امیدی، انحراف اجتماعی و اخلاقی دشمن ایستادگی می‌کنیم.

مهدوی با بیان اینکه حضرت زینب (س) بعد از حادثه روایت دشمن را واژگون کرد، افزود: دشمنان در جنگ نظامی علیه کشور ما شکست خوردند؛ اگر بتوانیم رسالت زینبی را یادآور شویم دشمن در جنگ رسانه‌ای هم شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به بمباران رسانه‌ای دشمن در بحث جمعیت و فرزندآوری، حجاب و... در کشور، خاطرنشان کرد: هدف صهیونیست‌ها کاهش جمعیت شیعی در ایران است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار