کد خبر: ۱۳۵۹۳
با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه صورت گرفت؛

مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ نفر از دانش آموزن دختر شهرستان قروه

حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از برگزاری مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ دانش آموز دختر در شهرستان قروه خبر داد.
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد علیه السلام مراسم جشن تکلیف ۸۰۰ نفر از دانش آموزان دختر با برگزاری بخش‌های متنوع و شاد و معنوی همراه با سخنرانی حجت الاسلام رستمی امام جمعه و با حضور نماینده اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات سطح شهرستان قروه در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین رستمی امام جمعه شهرستان قروه در این آیین ضمن تبریک جشن عبادت و تکلیف، در خصوص اهمیت سن تکلیف و مسئولیت خانواده‌ها در رابطه با فرزندان خود، سخن گفت و بر رعایت حجاب دختران پیش از سن تکلیف تاکید کرد.

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه شرعی افرادی که به سن تکلیف رسیده اند، عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات است.

امام جمعه شهرستان قروه از دانش آموزان خواست به خواندن نماز اهمیت بیشتری دهند و با شنیدن اذان، نماز را اول وقت بجای آورند و در ادای این فریضه الهی سستی به خود راه ندهند.

گفتنی است: اجرای سرود، قرائت قرآن و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود و دختران مکلف حاضر در مراسم، رسیدن به سن عبادت و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

ارسال نظر