کد خبر: ۱۳۷۳۷
مدیرکل تبلیغات استان گیلان مطرح کرد:

رشد ۸۸ درصدی حضور مردم در مراسم معنوی اعتکاف

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به آمار نهایی شرکت‌کنندگان اعتکاف سال‌جاری در استان، اظهار کرد: آمارها حکایت از رشد بیش از ۸۸ درصدی حضور مردم در مراسم معنوی اعتکاف را دارد.
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

رشد ۸۸ درصدی حضور مردم در مراسم معنوی اعتکافبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به آمار نهایی شرکت‌کنندگان اعتکاف سال‌جاری در استان، اظهار کرد: آمارها حکایت از رشد بیش از ۸۸ درصدی حضور مردم در مراسم معنوی اعتکاف را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه آمار نهایی شرکت‌کنندگان در مراسم اعتکاف سال ۱۴۰۲ بالای ۹ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است، افزود: نکته قابل توجه استقبال پرشکوه خواهران و زنان دین‌دار استان در این مراسم معنوی بود که بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ نفر حضور داشتند.

وی ادامه داد: در اعتکاف سال‌جاری حدود ۳ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز حضور داشتند، که استقبال دختران بیشتر از پسران بوده است.

مهدوی با تاکید بر اینکه دشمن با توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی برای مسخ نمودن هویت زنان و دختران ایرانی تلاش می‌کند، تصریح کرد: سال گذشته دشمن به همراه عده‌ای فریب خورده با شعار زن، زندگی، آزادی درصدد ایجاد تقابل بین زنان ما با احکام دینی بودند.

وی خاطرنشان کرد: استقبال زنان در استان و سراسر کشور در مراسم معنوی اعتکاف حاکی از تقید و دلداگی آن‌ها نسبت به احکام الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بخشی از افراد به دنبال شکستن حریم دینی در جامعه هستند، ابراز کرد: واقعیت اصلی جامعه حضور پرشور مومنان در مراسم معنوی اعتکاف است.

وی با بیان اینکه مردم اغلب به احکام دین خدا و معنویت دل‌بسته هستند، افزود: امیدواریم مردم گیلان بار دیگر همراه با حضور پرشور در این عمل عبادی، در عمل سیاسی و ملی انتخابات هم مشارکت داشته باشند.

مهدوی در پایان تاکید کرد: رشد مشارکت در امور دینی، مذهبی و انقلابی توطئه دشمن را خنثی، امنیت ملی را بالا می‌برد و رشد اقتصادی و اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار