کد خبر: ۱۳۸۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد:

هیئات مذهبی استان اردبیل آماده برپایی جلسات «تبیین اهمیت انتخابات»

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی هیئات و تشکل‌های دینی در جامعه گفت: آماده برپایی جلسات تبیین اهمیت انتخابات در هیئات مذهبی هستیم.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست هم اندیشی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی و مسئولین تشکل‌های دینی با عنوان "مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی و بستر سازی تمدن نوین اسلامی" از آمادگی تمامی زیر مجموعه‌های این اداره کل برای تشریح اهمیت انتخابات در بین جامعه هدف خبر داد.
 
وی تببین اسلام ناب محمدی را رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: اسلام ناب دارای خصوصیات  محوری، جریان ساز و اثر گذار در سطح جهان بوده و قرائت ناب از اسلام اصیل، اهل بیت (ع) و ثقلین وظیفه مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برپایی شایسته آئین "اعتکاف معنویت تمدن ساز" را مرهون فعالیت‌های مستمر روسای ادارات، فعالان فرهنگی و تبلیغی در مساجد عنوان کرد و گفت: ائمه جمعه شهرستان‌ها از برنامه ریزی منسجم ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه در برپایی مراسم اعتکاف، تقدیر کردند.

ضرورت تبیین "اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات" با بهره گیری از مناسبات ملی و مذهبی

حجت‌الاسلام جعفرزاده به مناسبات مهم ملی و مذهبی اشاره کرد و افزود: با توجه به فرارسیدن ایام انتخابات، باید از فرصت عید بزرگ مبعث پیامبر اکرم (ص)، اعیاد شعبانیه و یوم الله ۲۲ بهمن در راستای تبیین "اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات" بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل این اداره را مردمی‌ترین مجموعه عنوان کرد و افزود: بلحاظ ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی، بانوان، شبکه مبلغین و صاحبان تریبون، مادحین و شعرای آئینی، این ظرفیت‌های عظیم مردمی آماده برپایی جلسات و نشست‌های تبیین محور با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ضرورت بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره با تاکید بر ضرورت بیان موفقیت‌ها و دستاوردها، روایت گری صحیح از انقلاب را وظیفه آحاد جامعه بیان کردند لذا همگان باید در عمل به فرامین رهبری با جدیت تلاش کنیم.
ارسال نظر