کد خبر: ۱۳۸۳۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

پیوست جمعیت و حجاب و عفاف در برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ادارات و نهاد‌ها باید در برنامه‌ها و طرح‌های اداری پیوست جمعیت، فرزندآوری و حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهند.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در  نشست هم اندیشی با حضور  معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل و روسای ادارات تبلیغات اسلامی و مسئولین تشکل‌های دینی با عنوان "مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی و بستر سازی تمدن نوین اسلامی" از آمادگی این اداره در عمل به فرامین رهبری در استفاده از ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات خبر داد.


وی افزود: مسائل مهم فرهنگی باید به همت عموم متولیان عرصه فرهنگی و تبلیغی انجام و پیوست‌های فرهنگی از جمله جمعیت و حجاب و عفاف در مکاتبات اداری و برنامه‌ها و طرح‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل بر ضرورت توجه به "قرارگاه جهاد تبیین" تاکید کرد و افزود: روسای ادارات تبلیغات اسلامی باید ضمن بررسی داده‌ها و اطلاعات مناطق محل فعالیت، پس از نیازسنجی دقیق فرهنگی، با قرارگاه جهاد تبیین در راستای حل مسائل و مشکلات فرهنگی، ارتباط مستمر و موثر داشته باشند.
 
حجت الاسلام محسنی به افزایش ۹۱ درصدی تعداد معتکفین در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در اعتکاف امسال حضور ۹۱ درصدی اقشار مختلف مردم بویژه نوجوانان و جوانان سرمایه مهم فرهنگی برای استان بشمار می‌رود که باید در طول سال از دستاورد‌های اعتکاف بهره برد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل این اداره را مسئول کارگروه هیئات مذهبی در " تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات" عنوان کرد و افزود: کارگروه هیئات مذهبی و مداحان برعهده سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل است که باید با برنامه‌ها و جلسات سخنرانی و محافل دینی در مناسبات ملی و مذهبی شور و شعور انتخاباتی را در بین آحاد جامعه تقویت کنیم. ​​​​​​
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار