کد خبر: ۱۳۸۳۹
مسئول آموزش امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران:

۱۳ نفر در آزمون تخصصی ارزیابی حفاظ قرآن کریم شمال کشور شرکت کردند

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از شرکت ۱۳ نفر از دو استان گلستان و مازندران در آزمون ارزیابی و مدرک تخصصی قرآن کریم خبر داد.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

۱۳ نفر در آزمون تخصصی ارزیابی حفاظ قرآن کریم شمال کشور شرکت کردند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رحمت الله حسن نژاد با بیان اینکه سومین مرحله آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم ویژه منطقه شمال کشور در مازندران برگزار شد، افزود: در این آزمون که صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در بابل برگزار شد، ۱۳ نفر از حافظان کل قرآن کریم از استان‌های گلستان و مازندران شرکت کردند.

وی افزود: مرحله اول و دوم آزمون در بهار و تابستان امسال با حضور حافظان قرآن کریم برگزار شد و راه یافتگان به مرحله سوم امروز در آزمون سراسری شرکت کردند و در این مرحله حافظان قرآن کریم در صورتی که حد نصاب نمره را کسب کنند در مرحله چهارم شرکت کرده و موفق به کسب مدرک دکترای علوم قرآنی خواهند شد.

وی ادامه داد: در این آزمون حافظان به ۱۸۰ سوال پاسخ خواهند داد که این سوالات از سوی اساتید حفظ قرآن کریم کشور تهیه و به استان‌ها ارسال شده است.

حسن نژاد تصریح کرد: قبول شدگان این مرحله موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآنی خواهند شد و نتیجه آزمون امروز تا آخر بهمن ماه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار