کد خبر: ۱۳۸۸۸
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

از انتخاب افراد ضعیف و متوسط بپرهیزیم

جلسه همفکری تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی، با حضور حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی در محل سالن غدیر اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

از انتخاب افراد ضعیف و متوسط بپرهیزیمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منوچهر رئیسی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در جلسه تولیدکنندگان محتوا با موضوع دهه فجر و انتخابات پیشِ رو گفت: برای پای کار آوردن جوانان و نوجوانان، باید از همین اقشار استفاده کرد، اگر کسی از جنس خودشان باشد جوان باشد یا نوجوان، با کار هنری و رسانه‌ای فاخر می‌تواند تاثیر گذار باشد. وی افزود: یکی از راهبرد‌هایی که دشمن دنبال می‌کند، مبحث مایوس و نا امید نمودن جوانان، حتی نوجوانان و بزرگسالان است، مردمی که سال‌ها برای شکوفا شدن این انقلاب مشکلات را تحمل کردند، دشمن بدنبال ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است در صورتی که جمهوری اسلامی ایران زنده و بالنده در حال حرکت به سمت قله‌های پیشرفت می‌باشد، به تعبیر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی زنده و بالنده در حال حرکت به سمت قله است، ما در حال حرکت به سوی قله هستیم و این یک واقعیت است. ایرانی با امید بالنده و زنده است و این امید را شما جوانان می‌توانید به تن جامعه بدمید.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در این شرایط ما نیاز به تبیین گری داریم، ما نیاز به نشر خوبی‌ها داریم، خوبی‌ها باید انتشار پیدا بکنند، برویم خوبی‌ها را و فرهنگِ دیدن خوبی‌ها را پیدا کنیم. یکی از عواملی که می‌تواند پیوند عمیق اجتماعی بوجود بیاورد، مبحث انتخابات است، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشیم این است که نباید سراغ انتخاب‌های ضعیف و متوسط باشیم، درد ما و رنج ما اینجاست که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در بیشتر انتخابات ها، افراد ضعیف و متوسط جامعه را انتخاب کردیم و وضعیت کنونی کشور نتیجه همین انتخاب هاست، در نتیجه باید، به تعبیر مقام معظم رهبری، هر کسی مثل شمعی اطراف خودش را نورانی کند و نور ببخشد. یکی از راه‌های دعوت به مشارکت حداکثری، مبحث رسانه است، با کار هنری و فاخر شما می‌توانید اهمیت حضور جوانان در پای صندوق‌های رأی را به آن‌ها یادآور شوید.

جلسه همفکری تولید کنندگان محتوای فضای مجازی، با محوریت دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل سالن غدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

ارسال نظر