کد خبر: ۱۳۹۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان:

«سلام فرمانده» نماد پویایی نسل جدید است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه «سلام فرمانده» نماد پویایی نسل جدید است، گفت: تاثیر گذاری این سرود در خانواده‌ها مصداق بارز جهاد تبیین به شمار می‌رود.
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از ضبط «سلام فرمانده ۳» با نام «فرمانده مهدی» در لنگرود اظهار کرد: آن چیزی که این سرود را پیش برد خلوص نیت بوده است.

حجت الاسلام نجفی گیلانی افزود: تأثیر گذاری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام و استقبال خانواده‌ها، نوجوان و دهه نودی ها عنایت و توجه ویژه امام عصر (عج) بوده که حقیقتاً مصداق بارز جهاد تبیین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان سرود سلام فرمانده را حائز دعا برای فرج در کنار مضمون مهدویت دانست و گفت: محتوای عهد بستن با فرمانده و دعا کردن برای آن یک امر عاطفی مهم برای کودکان بود لذا حداقل کاری که سرود سلام فرمانده انجام داده است ایجاد موج اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان است.

وی با تاکید بر اینکه «سلام فرمانده» به یک جریان جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: همه ما مدعی هستیم که امام زمان (عج) باید به جهانیان شناخته شود و چه هنری بالاتر از این وجود دارد؟

حجت الاسلام نجفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما چاره‌ای جز اینکه در تبلیغ دین از هنر استفاده کنیم نداریم، افزود: اجرای سرود «سلام فرمانده» به زبان‌های مختلف تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه «سلام فرمانده» نماد پویایی و ولایتمداری نسل جدید است، گفت: بهترین راه برای مقابله با حربه‌های دشمن تولید آثاری این چنینی است که قلب‌ها را تسخیر کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار