کد خبر: ۱۳۹۹۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

ترویج فرهنگ قرآنی با روش‌های نوین میسر می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر بروزرسانی شیوه تعلیمی قرآن و آیات الهی گفت: ترویج فرهنگ قرآنی با روش‌های نوین میسر می‌شود.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی در حاشیه بازدید از دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه طلاب استان اظهار کرد: اهمیت قرآن در جامعه اسلامی امری انکار ناپذیر و فراموش نشدنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم تدبر و تأمل در قرآن بیان کرد: تأمل در اندیشه‌های قرآنی و معارف دینی انسان را از پرتگاه‌های ظلالت و گمراهی نجات می‌دهد.

حجت الاسلام نجفی گیلانی با اشاره به اهمیت برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن اضافه کرد: آموزش قرآن کریم باید در لایه‌های مختلف جامعه به فرهنگ تبدیل شود.

وی با بیان اینکه تعلیم و تدبر در قرآن یک وظیفه شرعی است، افزود: قرآن نقش روشنی بخش و هدایتگری در جامعه ایفا می‌کند و باید از این ظرفیت عظیم الهی بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی یک اصل بسیار مهم و حیاتی است، گفت: پادزهر تمام ناملایمات فرهنگی و اخلاقی در جامعه در پرتو نور الهی قرآن گنجانده شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی گیلانی با تاکید بر بروز رسانی شیوه تعلیمی قرآن و آیات الهی تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی با روش‌های نوین میسر می‌شود

گفتنی است، اولین دوره آموزشی تربیت مربی تدبر در قرآن کریم ویژه طلاب استان با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده در رشت برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار