کد خبر: ۱۴۰۴۳
۲۰ بهمن | همزمان با جشن بزرگ ۳۰۰ نفری در مسجد جمکران صورت گرفت

تجلیل حجت‌الاسلام قمی از عوامل سرود «فرمانده مهدی»

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نسبت به اجتماع بزرگ مردم و کودکان گیلانی در مسجد مقدس جمکران، از عوامل سرود «فرمانده مهدی» تجلیل و قدردانی کرد.
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ویژه برنامه عید مبعث همراه با رونمایی از اثر جدید ابوذر روحی با عنوان «فرمانده مهدی» در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار و ضبط شد؛ مراسمی که با حضور باشکوه مردم و عاشقان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، برپا بود. در این جشن بزرگ ۳۰۰ نفر از اعضای گروه سرود سلام فرمانده گردهم آمدند و به اجرای سرود فرمانده مهدی پرداختند.

«فرمانده مهدی» سرودی برای عرض ارادت به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که به همت قرارگاه فرهنگی منتظران ظهور شهرستان لنگرود و با خوانندگی حاج ابوذر روحی، مداح اهل‌بیت(ع) و همخوانی کودکان لنگرودی برگزار شد.

در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نسبت به اجتماع بزرگ مردم و کودکان گیلانی در مسجد مقدس جمکران برای ضبط سرود «فرمانده مهدی» در صفحه شخصی خود نوشت:

«خداقوت به تک‌تک بچه‌های گیلانیِ این گروه بزرگ و همه‌ی عاشقان بقیة‌الله‌الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) که در هیاهوی زندگی، «سلام فرمانده»، «فرمانده سلام» و «فرمانده مهدی» و آثاری از این دست را بهانه‌ای برای عرض ارادت، جلب قلوب و یاد‌های ما به ساحت قدسیِ حضرت‌ش قرار می‌دهند.»

تجلیل حجت‌الاسلام قمی از عوامل سرود «فرمانده مهدی»

این رویداد بزرگ به همت مرکز رویداد رسانه جریان، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و دفتر سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر