کد خبر: ۱۴۰۵۴
مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

گرامیداشت اعیاد شعبانیه در مساجد، هیئات و حسینیه‌ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

گرامیداشت اعیاد شعبانیه در مساجد، هیئات و حسینیه‌ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی قبادی در مصاحبه‌ای با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، در سخنانی اظهار کرد: ماه شعبان سراسر رحمت و برکت الهی و ایام سرور و شادمانی مومنین است که ارج نهادن و گرامی داشت این اعیاد باعث فرهنگ سازی ارزش‌های دینی در جامعه می‌شود.

وی تاکید کرد: در عصر کنونی که تهاجم فرهنگی عقاید و افکار مردم خصوصا نسل جوان را هدف قرار داده، همگان باید در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های مهدویت و انتظار بیش از پیش تلاش کنیم.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در خصوص اجرای پرشور برنامه‌های اعیاد ماه شعبان اشاره کرد و گفت: برای اجرای برنامه‌های گسترده در مناطق مختلف استان باید تمامی دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی شئون فرهنگی، در ستاد استانی مهدویت تقسیم کار کرده و در بحث مهدویت تلاش کنند.

نشاط و امید بخشی در جامعه محور برنامه‌های اعیاد شعبانیه

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه را از اهداف برنامه‌های اعیاد شعبانیه عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن در سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و میلاد حضرت امام سجاد (ع) در هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه ها، جشن خیابانی در ایام نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج)، ایستگاه صلواتی، کاروان شادی و نورافشانی، احیای شب نیمه شعبان در مساجد و فضاسازی و آذین بندی سطح شهر از برنامه‌های اعیاد شعبانیه در استان اردبیل است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در راستای بصیرت افزایی اقشار مختلف مردم، مراسم جشن و سرور با محوریت جلسات تبیینی و سخنرانی با حضور مبلغان اجرا می‌شود تا مراسم فاخر و پرمحتوا در این ایام برگزار شود.

تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه مبلغین در جامعه است

قبادی به عناوین جلسات سخنرانی در اعیاد شعبانیه اشاره کرد و افزود: تبیین سیره زندگانی ائمه معصومین و راهکار‌های الگوگیری از بزرگان دینی، اهمیت و فضیلت ماه شعبان به عنوان مقدمه ورود به ماه رمضان از جمله مباحث ارائه شده در مراسم اعیاد شعبانیه است.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به ایام انتخابات و ضرورت آگاهی بخشی در بین مردم، خاطر نشان کرد: تبیین اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه و ضرورت انتخاب آگاهانه از دیگر عناوین مباحث ارائه شده توسط مبلغان در برنامه‌های اعیاد شعبانیه در استان اردبیل است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار