کد خبر: ۱۴۱۰۴
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران؛

رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در فریدونکنار برگزار شد

رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در فریدونکنار با حضور همسران شهدای مقاومت برگزار شد.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در فریدونکنار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رویداد تشکیلاتی حاج قاسم با حضور همسران شهدای مقاومت شهید سید رضی موسوی و حاج صادق امیدزاده و مادر شهید قاسمی روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به مدت دو روز در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار به مدت دو روز برگزار و در صبح و عصر روز جمعه فعالیت‌های گروه‌ها، اجرا و داوری شد.

آیت الله سید رحیم توکل صبح پنجشنبه در همایش رویداد تشکیلاتی دختران سلیمانی با اشاره به این که خداوند متعال چهار سوال اساسی را از انسان خواهد پرسید، گفت: جوانی را در چه راهی صرف کرده‌ایم و عمرمان را در کدام راه صرف کرده‌ایم و مال خود را از کدام راه به دست آورده‌ایم از جمله سوالات است.

وی حب اهل بیت را از دیگر پرسش‌های انسان مطرح کرد و گفت: حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به یاری ما نیازمند است و باید پاسخ دهیم که در این زمینه چه کرده‌ایم.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار صبح پنجشنبه در رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه باید فرزند عصر و زمانه خود باشیم، گفت: باید درک کنیم که مردمان کدام عصر و زمانه هستیم و در کدام فضا فعالیت می‌کنیم، زیرا این مساله سبب می‌شود تا انگیزه‌ها و اراده‌های ما برای زندگی مشخص شود.

وی با اظهار این که سوال اساسی بشر مبنی بر این است که مردم کدام عصر و زمان هستیم، ادامه داد: ما در عصر انتظار زندگی می‌کنیم و این عصر سازندگی است که برای یک حقیقت آماده می‌شویم.

حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اینکه شاه بیت زندگی خود را نباید گم کنیم، ضمن معرفی کتاب «دختران به عفاف روی می‌آورند» گفت: در عصر ظهور باید هویت نوجوان و دختران عصر ظهور را بشناسیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه اگر زن هویت خود را پیدا کند می‌تواند در جامعه نقش آفرین باشد، ادامه داد: می‌توان در عصر ظهور با نیت واحد نقش آفرین بود.

در اختتامیه این برنامه حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن تشکر از حضور مربیان و گروه‌های دختران طرح حاج قاسم در این رویداد بر ادامه و استمرار طرح تاکید و بر لزوم کنگشری جوانان در مسئله انتخابات به ویژه رای اولی‌ها تاکید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار