کد خبر: ۱۴۳۰۴
در آستانه انتخابات انجام شد؛

سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در همایش «طلایه داران انقلاب اسلامی ایران» در پارس آباد

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در همایش «طلایه داران انقلاب اسلامی ایران» در پارس آباد با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، بهار قرآن مقارن با بهار طبیعت به تلاش برای مشارکت حداکثر و انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد.
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی ایران با محوریت مشارکت حداکثری، تجلی اراده ملی در بستر تمدن سازی نوین اسلامی در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی پارس آباد در سخنانی اظهار کرد: ماه رمضان امسال پس از سپری نمودن ایام سیاسی و معنوی هفته بصیرت و روشنگری، دهه فجر و حضور باشکوه و گسترده مردم در ۲۲ بهمن، ایام رجبیه و شعبان و نیز انتخابات، فرا می‌رسد که با آمادگی کامل معنوی و سیاسی وارد ماه مهمانی خدا خواهیم شد.


وی افزود: جریان شناسی مردم بصیر ایران اسلامی، دشمن را که با تمام همت و تلاش به میدان آمده است ناکام خواهد گذاشت و مردم همیشه در صحنه، تجلی اراده و اقتدار خود را پای صندوق‌های رای در یازدهم اسفندماه به دنیا نشان خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: رهبر و ولایت فقیه بزرگترین و باارزش‌ترین عظمت و افتخار برای انقلاب اسلامی ایران است و از این رو انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ضرورت مطالبات کلان ملی از نمایندگان مجلس

حجت الاسلام جعفرزاده با انتقاد از مطالبات اندک برخی از افراد از نمایندگان مجلس،  تاکید کرد: در موسم انتخابات مجلس که ریل گذاری تمام برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی از این طریق انجام می‌شود،  نباید با مطالبات اندک ارزش و جایگاه مجلس و نماینده را تنزل دهیم بلکه باید با مطالبات کلان ملی در پیشرفت و آبادانی کشور سهیم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی، وظایفی دارند که باید آن‌ها را به‌نحو احسن و برای پیشرفت، حل معضلات کلان اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و نیز تحقق عدالت در کشور و مبارزه واقعی با فساد با تدوین قوانین جامع و مانعی این امر را انجام دهند.

تدوین برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه ماه رمضان در سراسر استان اردبیل

حجت الاسلام جعفرزاده در اهمیت ماه رمضان گفت: اعضای هیئت امنای مساجد، هیئت‌های مذهبی، علما و روحانیون باید در اجرای طرح‌های قرآنی از جمله طرح قرآنی مستورا و سمیر با محوریت رواج دادن سبک زندگی قرآنی، تهاجم فرهنگی  را ترویج آسیب‌های اجتماعی در کشور خنثی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: توجه به برنامه‌های بانوان، جلسات و تریبون‌های گفتگو ویژه بانوان، اعزام مبلغین بومی و نیز روحانیون از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مجالس سخنرانی، قرائت و جزءخوانی قرآن و تبیین مفاهیم قرآنی از برنامه‌های تدوین شده برای ماه رمضان در مناطق مختلف استان اردبیل است.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار