کد خبر: ۱۴۳۳۱
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلام استان زنجان مطرح کرد:

مطالبه گری از نامزد منتخب ، اصلی ترین تکلیف بعد از اعلام نتایج

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلام استان زنجان گفت: شرکت در انتخابات صرفا یک تکلیف دینی نیست. بلکه مضاف بر آن، یک تکلیف اجتماعی و ملی است.
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، بهزاد طارمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلام استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است، گفت: اسلام ناب محمدی (ص) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات در دوره‌های مختلف، قدرت و اراده خود را در انتخاب مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، ادامه داد: هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.

وی افزود: شاخصه‌های نماینده اصلح در بیانات اخیر مقام معظم رهبری به صراحت اعلام شد. بحمدالله در استان زنجان با رشد نگاه سیاسی آحاد مردم، نامزد‌هایی دارای بیشترین رأی هستند که وعده‌های قابل باورتر و منطقی‌تر بیان کرده اند.  لکن همچنان نیاز داریم تا شئون دقیق تکالیف و حیطه فعالیت مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری توسط خواص و فرهیختگان برای عموم مردم تبیین شود.

طارمی ضمن دعوت به مشارکت پرشور همه اقشار جامعه، به ویژه دانشجویان و طلاب،  هیئات مذهبی، روحانیون،  مادحین و جامعه قرآنی در انتخابات گفت: از عموم مردم می‌خواهیم در حد توان به موضوع تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیر گذاری انتخاب را در میان جامعه یادآور شوند. باید دانست انتخابات صرفاً یک تکلیف دینی نیست. بلکه مضاف بر آن، یک تکلیف اجتماعی و ملی است.

وی افزود: تکلیف اصلی مردم در این کنشگری اجتماعی دقیقاً از فردای اعلام نتایج شروع خواهد شد. مخصوصاً تکلیف طرفداران و تبلیغ کنندگان نمایندگان منتخب، از همه سنگین‌تر است. تمامی طرفداران و برگزار کنندگان اجتماعات سیاسی باید بعد از انتخابات در قامت مطالبه گری باشند و به دقت تمامی وعده‌های نماینده منتخب را مطالبه نمایند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: امید است بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این مدت باقیمانده تا انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم به نحو احسن ادا کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار