کد خبر: ۱۴۳۴۲
در پی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات؛

تشکر مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل از مردم به خاطر حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل به خاطر حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر کرد.
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با صدور پیامی از مردم شریف استان اردبیل به خاطر حضور گسترده و حماسی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر کرد؛ در متن این پیام آمده است:

حضور باشکوه و کم نظیر مردم مؤمن و فداکار در جمعه حماسی و انتخابات دوزادهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیانگر تعهد، روحیه انقلابی و ایمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

انتخابات ۱۱ اسفندماه یک جشن واقعی بود که به حول و قوه الهی پیشرفت و اعتلای کشور، امنیت  ملی و شور ونشاط پایدار را تضمین می‌کند و به دنبال خواهد داشت.

حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

یقینا حماسه ۱۱ اسفندماه، تبلوراعتماد امام راحل عظیم الشان (ره) به مردم بود که فرمودند:‹‹ میزان رای ملت است و مردم اسلام را می‌خواهند. ››

اینجانب، متواضعانه از عموم مردم عزیز، متدین، آگاه، سختکوش و ولایتمدار استان اردبیل که با مشارکت کم نظیر خود در تاریخ انتخابات این استان، حضوری به یاد ماندنی را به یادگار گذاشتند، صمیمانه  تشکر و قدردانی می‌کنم.

موفقیت همگان را در راستای تحقق ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری و شهدای عزیز ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

قاسم جعفرزاده

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار