کد خبر: ۱۴۴۲۶
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

برنامه‌های "عملیات رمضان" در اردبیل آغاز شد

 جلسه هماهنگی "عملیات رمضان" با حضور معاون فرهنگی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل و جمعی از کارشناسان و متولیان قرآنی ادارات در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل در ابتدای این جلسه در سخنانی گفت: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت را باید با برنامه‌های ویژه و متناسب با نیاز روز جامعه و محوریت بخشی به برنامه‌های تدبر و سبک زندگی قرآنی گرامی بداریم.

حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل نیز در سخنانی به برنامه‌های پیشنهادی ماه رمضان اشاره کرد و افزود: ارائه محصولات تولید شده در قالب طرح قرآنی مسطورا در اختیار سرشبکه‌ها برای توزیع بین مخاطبین قرار گرفت.

وی از برگزاری مراسم استقبال از ماه رمضان در مهدیه اردبیل خبر داد و افزود: مراسم استقبال از ماه رمضان روز یکشنبه ۲۰ اسفند برگزار و در راستای حمایت از مجالس و مساجد با محوریت برنامه‌های قرآنی، ۲۳ جلسه با موضوع جهاد تبیین در مناطق مختلف اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل تدبر در قرآن را اولویت اصلی برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد و افزود: جلسات جزءخوانی قرآن ویژه ماه رمضان هر روز ساعت ۱۵:۳۰ در مصلی امام (ره) اردبیل همراه با پخش زنده از شبکه استانی سبلان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار