کد خبر: ۱۴۵۶۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

طرح «زندگی با آیه‌‎ها» گامی در راستای جهاد تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: طرح زندگی با آیه‌‎ها «مسطورا» در راستای اهداف جهاد تبیین و به منظور وارد کردن آیه‌های قرآن کریم در جریان زندگی است. طرح ملی مسطورا برنامه شاخص ماه رمضان امسال در استان قزوین است.
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام  پورآرین مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین پیش از ظهر یکشنبه بیست اسفند ماه در همایش توجیهی و تبیینی سرشبکه‌های تبلیغی، تبیینی استان قزوین با موضوع تشریح طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها "مسطورا" که با حضور مبلغین و مبلغات و فعالان فرهنگی و قرآنی استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد. اظهار داشت: در طرح جامع"مسطورا" در راستای جهاد تبیین ۱۵۰ فراز از آیات قرآن کریم که دارای مفاهیم طبیعی هستند انتخاب شده‌اند که سرلوحه اقدامات در زمینه جهاد تبیین قرار بگیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این موضوع که جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است مطرح کرد: حفظ آیات کلیدی قرآن کریم و بهره جستن از آن‌ها می‌تواند ما را در برابر جنگ شناختی دشمن قوی کند و بتوانیم با بهره از مفاهیم قرآنی عملکرد مقبولی داشته باشیم و در زمینه آموزش هم قدم برداریم.

وی بیان کرد ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که ۵٠ فراز از آیات تعیین شده حفظ شوند و در این راستا تولیدات محتوایی متنوع رسانه‌ای و مکتوب هم تألیف شده تا مورد بهره برداری برای همه اقشار مختلف، از کودکان تا بزرگسالان قرار بگیرد.

وی با اشاره به آثار تولید شده گفت: کتاب مسطورا به منظور تبیین و حفظ این ۵٠ فراز، کتاب با موضوع منبر برای نوجوانان، طرح درس کودک، موشن طراحی شده برای صداوسیمای ملی و استانی، مسابقات قرآنی، دوره آموزشی مجازی طرح کلی اندیشه اسلامی و… از جمله تولیدات محتوایی انجام شده در رابطه با این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: طرح «مسطورا» که برای زندگی با آیه‌های قرآن کریم طراحی شده است می‌تواند سبک زندگی را در راستای آموزه‌های اسلامی اصلاح کند و نخبگانی که با این طرح در ارتباط هستند می‌توانند قدم‌های تحولی در جهت رشد خود و مخاطبانشان بردارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در پایان افزود: ۳۰۰۰۱۹۸۸ سامانه پیامکی ویژه شرکت کنندگان در طرح زندگی با آیه‌ها است با ارسال عدد ۵ می‌توانند در طرح شرکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار