کد خبر: ۱۴۵۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیات‌های مذهبی هستیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حمایت از شبکه تبلیغ در اولویت قرار دارد، گفت: آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیات‌های مذهبی هستیم.
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیات های مذهبی هستیمبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد علی نجفی گیلانی در نشست با مسئولان هیئات و فعالان فرهنگی رشت اظهار کرد: مبلغان جوان، با انگیزه و توانمند به عنوان امامت جماعت در مساجد گمارده شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه حمایت از شبکه تبلیغ در اولویت قرار دارد، گفت: تعامل و هم افزایی شبکه تبلیغ در راستای ارتقا و نهادینه سازی مفاهیم اسلامی مورد توجه و تاکید است.

نجفی با بیان شورای هیئات مذهبی یک ظرفیت بزرگ است، اضافه کرد: شورای هیأت‌های مذهبی باید دارای استقلال در رویه اختیارات خاص باشد.

وی با اشاره به دغدغه مشترک شبکه تبلیغ در سر فصل‌های مختلف افزود: انسجام و همدلی شبکه تبلیغ و حمایت و پشتیبانی از هم در شبکه تبلیغ نتیجه مثبت می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شورا هیئات دارای ظرفیت‌های خوبی است، ادامه داد: آماده معرفی مبلغان جوان و خوشفکر به هیأت‌های مذهبی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به روحیه معنوی و اعتقادی گیلانی‌ها بیان کرد: ارادت گیلانی‌ها به اهل بیت (ع) وصف ناشدنی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار