کد خبر: ۱۴۶۰۹
رئیس بنیاد ملی نوجوان استان خوزستان:

زنگ رسانه با محوریت «پویش زندگی با آیه‌ها» برگزار شد

سلسله نشست‌های آموزشی زنگ رسانه به همت بنیاد ملی نوجوان استان خوزستان و با همکاری خبرگزاری مهر در سالن شهید قاسم سلیمانی مرکز رسانه تبلیغات اسلامی برگزار شد.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این برنامه آموزشی سمیه همت پور از خبرنگاران با تجربه استان خوزستان محور‌های مختلف تهیه محتوای رسانه‌ای را به دختران مدارس صدرا آموزش داد.

حجت الاسلام و المسلمین رسول رشیدی رئیس بنیاد ملی نوجوان هدف از این برنامه را ارتقای سطح سواد رسانه‌ای دانش آموزان مدارس صدرا دانست و گفت: فراگیری سواد رسانه برای نوجوانان ضروری است و بدنبال ایجاد جریان رسانه‌ای در با حضور دانش آموزان مدارس صدرا در سطح استان خوزستان هستیم.

وی جهاد تبیین را اولویت اساسی تربیت و آموزش شرکت کنندگان در این دوره دانست و تاکید کرد: نظر به برگزاری پویش ملی زندگی با آیه‌ها در نشست اخیر زنگ رسانه به این موضوع نیز پرداخته شد و بدنبال برگزاری چندین برنامه استانی در بستر مدارس صدرا هستیم.

رئیس بنیاد ملی نوجوان پویش زندگی به آیه‌ها را طرحی نو و نوجوان پسند دانست و گفت: نوجوانان در سطوح مختلف از اینم طرح استقبال کرده اند و طبق برآور‌های اولیه ۸۰ درصد دانش آموزان صدرا به این پویش پیوسته اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار