کد خبر: ۱۴۶۲۷
با هدف پرورش استعدادهای قرآنی؛

دوره تخصصی استعدادهای قرآنی در زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام حسنی گفت: سال دوم از سری دوم دوره تخصصی استعداد‌های قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ؛ حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سال دوم از سری دوم دوره تخصصی استعدادهای قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در حال برگزاری است.

وی افزود: اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای درخشان قرآنی با رویکرد آموزش تلاوتهای تقلیدی در سال ۹۵ به جهت تقویت بنیه صوت و لحن و تجوید و آماده سازی مستعدین در حوزه قرائت قرآن کریم، در استان برگزار شد که تاکنون تعدادی از نوجوانان طی این مدت ۶ ساله آموزش، از آموزشهای تخصصی صوت و لحن و تجوید بهرمند شده اند. مهدی کردلو از قاریان برتر استان، جزء برگزیدگان دوره اول استعداهای قرآنی در زنجان بود و موفق به دریافت گواهینامه سطح ۶ قرائت تخصصی قرآن کریم از سازمان دارالقرآن الکریم کشور شد.

وی افزود: دوره تخصصی استعدادهای قرآین با حضور نوجوانان در موسسه دارالقرآن الکریم و با حضور استاد یوسف قنبری از اساتید قرآنی استان در حال برگزاری می باشد و بصورت هفتگی قرآن آموزان با حضور در این دوره آموزشی مطالب و نکات قرآنی را فرا می گیرند. در این دوره از استعداهای قرآنی، قرآن آموزانی از شهرستانهای ابهر و خدابنده نیز حضور داشته و با اساتید شهرستانی و همچنین با نظارت استاد قنبری آموزهای قرآنی را دریافت می کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار