کد خبر: ۱۴۶۹۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول:

فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله متوقف شد!

حجت الاسلام و المسلمین خاکی رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول ازتوقف فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله به دلیل عدم همکاری نهاد‌های مسئول خبر داد.
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷

فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله متوقف شد!به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین خاکی رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول با اعلام خبر توقف فعالیت گروه جهادی طلاب در پارک علی کله به دلیل عدم همکاری نهاد‌های مسئول گفت: جا دارد از زحمات دو ساله طلاب گروه فرهنگی و جهادی مدرسه علمیه آیت الله قاضی (ره) در پارک ساحلی علی کله در ماه مبارک رمضان تشکر کنم.

حجت الاسلام و المسلمین خاکی تصریح کرد: جای بسی تاسف است که علی رغم ضرورت و اهمیت فعالیت تبلیغی در مناسبت‌هایی مثل ماه رمضان و ایام نوروز، مجموعه‌هایی که متکفل فرهنگ شهری هستند -خاصتاً شورای شهر و شهرداری- از این امر غافل بوده و حتی جلسه‌ای برای این مهم باگروه‌های جهادی مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی دزفول برقرار نکردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول افزود: امیدواریم با توجه به صبغه فرهنگی که از این عزیزان داریم، شاهد تلاش هرچه بیشتر آن‌ها در عرصه فرهنگ شهری مبتنی بر نگاه اسلامی باشیم و موفقیت روز افزون همه عزیزان به ویژه مسئولان شورای شهر و شهرداری دزفول را از خدای متعال خواستاریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار