کد خبر: ۱۴۷۵۰
مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت | در واکنش به حضور گسترده مردم در بزرگترین رویداد قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی انجام شد

پیام تشکر رئیس مجلس شورای اسلامی از برپایی محفل بزرگ امام حسنی‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کوتاه از حضور گسترده مردم در محفل بزرگ امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی قدردانی و تشکر کرد.
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در واکنش به برگزاری محفل بزرگ قرآنی امام‌حسنی‌ها در ورزشگاه یکصد هزارنفری آزادی پیامی را به شرح زیر منتشر کرد.

«برپایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور و اجتماع باشکوه قرآن‌دوستان در برنامه «محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع)» و در روز ولادت با سعادت آن حضرت در استادیوم آزادی تهران، جلوه‌ای درخشان از عشق و ارادت ملت موحد و خداجوی ایران‌اسلامی به کتاب الهی و شعائر دینی را در تاریخ ثبت و به یادگار گذاشت.

قرآن کریم باعث نشاط و طراوت دل‌ها، دریای بی‌انتها معرفت و کلید هدایت و تربیت افراد و جوامع به‌سوی کمال و نیل به ارزش‌های اخلاقی و انسانی است.

من تجلیل از شرکت‌کنندگان در این جشن و آیین معنوی و تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری این اتفاق و رویداد مبارک نقش‌آفرینی کردند، امیدوارم با استعانت از فیوضات و انس و الفت با این کتاب آسمانی، در مسیر روشن رستگاری و سعادت زندگی دنیوی و اخروی گام برداریم.»

گفتنی است روز گذشته همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین محفل قرآنی امام حسنی‌ها، در ورزشگاه یک صد هزار نفری با حضور حداکثری مردم برگزار شد. زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والسلمین سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از چهره‌های حاضر در این اجتماع بزرگ قرآنی بودند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار