کد خبر: ۱۴۷۸۳
حجت الاسلام احمدی:

یک هزار مبلغ در ماه رمضان امسال به مناطق مختلف زنجان اعزام شدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: یک‌ هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان امسال طبق سال‌های گذشته به نقاط مختلف استان برای انجام کارهای تبلیغی اعزام شدند.
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  حجت الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این اقدام به صورت اعزام عمومی از طریق سامانه سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفت.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها از جمله برنامه‌های مهم این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

این مسوول با اشاره به برگزاری آیین شب‌های قدر در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان استان، ادامه داد: مراسم احیای شب‌های قدر به میزبانی مساجد، بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان زنجان همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای جوشن کبیر شب نوزدهم برگزار شد و احیای شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فضیلت شب قدر، اضافه کرد:این شب به عنوان شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته و عبادت در آن از عبادت هزار ماه برتر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در این شب، مقدرات یکساله انسان‌ها مشخص می‌شود، افزود: به همین منظور مراسم احیای شب‌های قدر در زنجان به صورت شاخص در امامزاده سید ابراهیم (ع)، حسینیه اعظم و زینبیه اعظم برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:مراسم شب‌های قدر در تمام مساجد، هیات مذهبی و تکیه‌ها نیز با حضور ائمه جماعت و روحانیون برگزار خواهد شد.

ارسال نظر